نمایشگاه صنعت برق

IRAN INTERNATIONAL ELECTRICITY EXHIBITION (IEE)

نمایشگاه برق به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی در جهان، هر ساله در بسیاری از کشورها برگزار می‌شود. در این رویداد، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از سراسر دنیا به منظور نمایش آخرین فناوری‌ها و تجهیزات برق و الکترونیک، به همراه مشتریان خود حضور می‌یابند.

اگر شما نیز به دنبال دیدار با تولیدکنندگان بزرگ برق و الکترونیک هستید، نمایشگاه برق یک فرصت عالی برای شماست. در این رویداد، شما می‌توانید با برقراری ارتباط با تولیدکنندگان و شرکت‌های حوزه برق، به علاوه دیدن آخرین تجهیزات و فناوری‌ها، از آخرین تحولات در این صنعت آگاه شوید.

برای دیدن لیستی از نمایشگاه‌های برق در سراسر جهان، به وب سایت ما مراجعه کنید و به رویدادی شرکت کنید که به شما می‌تواند در پیشرفت حرفه‌ای و شغلی شما کمک کند.

پوستر نمایشگاه صنعت برق ۱۴۰۲

همچنین، نمایشگاه برق فرصتی برای شناختن بازارهای جدید و ایجاد روابط تجاری است. در این رویداد، شما می‌توانید با شرکت‌های بزرگ و کوچک حوزه برق و الکترونیک در ارتباط باشید و بازارهای جدید را کشف کنید. همچنین، در نمایشگاه برق می‌توانید از کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های حوزه برق و الکترونیک بهره‌مند شوید.

در مجموع، نمایشگاه برق یک فرصت عالی برای شناخت و آشنایی با صنعت برق و الکترونیک است. اگر شما نیز به دنبال پیشرفت حرفه‌ای و شغلی خود هستید، بهترین راه برای این منظور شرکت در نمایشگاه برق است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE)

نمايشگاه بين المللي صنعت برق ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت برق برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.
لذا به اطلاع كليه علاقمندان و فعالان در اين صنعت مهم و كليدي مي رساند بیست و یکمین دوره اين نمايشگاه بين المللي در ۳ الی ۶  آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

تاریخ شمسی: ۳ آبان الی ۶ آبان ماه ۱۴۰۲

تاریخ میلادی : Oct 25-28 2023

زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

با توجه به ابعاد این رخداد صنعتی و تجاری در تهران، در صورت نیاز دانلود پوستر نمایشگاه صنعت برق ۱۴۰۲، نقشه نمایشگاه و سایر موارد مورد نیاز می توانید از دکمه های زیر استفاده نمایید.

ثبت نام در نمایشگاه

ثبت نام در نمایشگاه

نقشه نمایشگاه

نقشه نمایشگاه بین المللی تهران

لوگوی نمایشگاه صنعت برق

لوگوی نمایشگاه برق ۱۴۰۲

پوستر نمایشگاه

پوستر نمایشگاه برق ۱۴۰۲

تاف در نمایشگاه صنعت برق

شرکت تامین احتیاجات فنی تهران (تاف) در سالیان متمادی فعالیت خود در حوزه صنعت برق،‌ به دفعات در نمایشگاه مزبور شرکت داشته و میزبان مشتریان خود و بازدید کنندگان گرامی بوده است. شرکت تاف با برگزاری کارگاه های آموزشی و ترویجی در خلال برگزاری این رویداد تجاری سعی در غنی تر کردن بازدیدکنندگان خود داشته است. برخی از عکس های ادوار مختلف را می توانید در اینجا ببینید.

نمایشگاه مجازی صنعت برق ۱۴۰۲

برگزاری نمایشگاه ها به صورت حضوری، به دلیل بعد مسافت و محدودیت‌ های موجود، امکان شرکت در آن ها را از بسیاری از شرکت کنندگان سلب می نماید. شرکت تاف علاوه بر شرکت به صورت حضوری در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق در سال ۱۴۰۲، بر آن است تا با برگزاری نمایشگاه مجازی صنعت برق، امکان شرکت را برای بسیاری از مشتریان خود در سراسر ایران برگزار نماید. شما می توانید با کلید روی هر یک از تصاویر زیر، به آخرین اطلاعات آن تجهیزات دسترسی پیدا کرده و همچنین می توانید از طریق واتس اپ و اسکایپ به صورت تصویری با کارشناسان شرکت تاف در ارتباط باشید.

منبع تغذیه وایدمولر

نمایشگاه مجازی وایدمولر

تاف نمایندگی اشنایدر در ایران

نمایشگاه مجازی اشنایدر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین شما می توانید با ارتباط با شماره ۰۹۳۷۰۰۰۰۰۰۰۰  از طریق واتس اپ و اسکایپ با ما در تماس باشید.

۰۸۰۹ ۷۷۱۲ ۰۲۱